Ο Σεβ. Μητροπολίτης Λαοδικείας κ. Θεοδώρητος, Διευθυντής του Γραφείου Εκπροσωπήσεως του Οικουμενικού Πατριαρχείου στην Αθήνα, τέλεσε την Θεία Λειτουργία την Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2025, στον Ι. Ναό Αγίας Τριάδος της οδού Φιλελλήνων, στο κέντρο της Αθήνας.
Ο Σεβ. κ. Θεοδώρητος χειροτόνησε σε πρεσβύτερο τον Ουκρανικής καταγωγής π. Βίκτορα Λάβσκιι, ο οποίος ως διάκονος διηκόνησε στον Πατριαρχικό Ναό του Αγίου Νικολάου στην Αθήνα και στην Αγία Τριάδα Φιλελλήνων.
Ο νέος ιερεύς θα είναι εφημέριος στον Ι. Ναό Αγίας Τριάδος.




