Μια Συνάντηση Μνήμης και Ενότητας στην Γλυφάδα της Αθήνας.
Η ομάδα της παρέας Χαλκηδόνα – Μόδι, που διαχειρίζεται τη σχετική σελίδα στο Facebook και αποτελείται από τις κυρίες Χαρίκλεια Προφιλίδου, Ελένη Μαρούτση, Τούλα Σιμιτσόγλου και τον κ. Μένο Χριστίδη, διοργάνωσε και φέτος πρωτοχρονιάτικο γεύμα, με μεγάλη επιτυχία.
Στη σύναξη συμμετείχαν περισσότεροι από 200 Χαλκηδόνιοι από όλη την επαρχία Χαλκηδόνος.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Όαση Γλυφάδας. Τη βασιλόπιτα ευλόγησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Γέρων Χαλκηδόνος κ. Εμμανουήλ, ο οποίος απηύθυνε και τον εναρκτήριο λόγο.


Έψαλαν τα κάλαντα μέλη του εν Αθήναις Συλλόγου Μουσικοφίλων Κωνσταντινουπόλεως.
Ακολούθησαν ομιλίες από την κ. Λένα Κάτση και την κ. Τούλα Κιοσέογλου Σιμιτσόγλου, η οποία μαζί με τον σύζυγό της π. Νικόλαο Σιμιτσόγλου επέστρεψαν πριν δύο χρόνια στη γενέτειρά τους και εργάζονται για τη γεφύρωση των σχέσεων των εν Ελλάδι Χαλκηδονίων με την Κοινότητα Χαλκηδόνος στην Πόλη.
Στη συνέχεια διαβάστηκε ο χαιρετισμός του κ. Γιάννη Θ. Δεμιρτζόγλου, προέδρου της Κοινότητας Χαλκηδόνος και κατοίκου Χαλκηδόνος επί 48 χρόνια.
Το γεύμα εξελίχθηκε σε ένα ζεστό και χαρούμενο αντάμωμα, που κατέληξε σε γλέντι, επιβεβαιώνοντας ότι, παρά τη διασπορά μας, μπορούμε ακόμη να συναντιόμαστε και να κρατάμε ζωντανή τη σχέση με τη γενέτειρα.
Θερμά συγχαρητήρια στη διοργανωτική επιτροπή και ευχαριστίες στον αγαπητό κ. Μιχάλη Χριστάκη για το φωτογραφικό υλικό.

Εύχομαι σε όλους τους παρευρισκόμενους αδελφούς και αδελφές Καλή Χρονιά, με υγεία και φωτεινές στιγμές.
Ακολουθεί ο χαιρετισμός του Προέδρου της Κοινότητας Χαλκηδόνος:
«Σεβασμιότατε Γέροντα Χαλκηδόνος κ. Εμμανουήλ,
Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι,
Αγαπητοί Χαλκηδόνιοι,
Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση σας απευθύνω τον χαιρετισμό μου, ως Πρόεδρος της Κοινότητάς μας, με την ευκαιρία της κοπής της βασιλόπιτάς σας.
Η σημερινή συνάντηση δεν είναι απλώς μια όμορφη παράδοση· είναι μια ζωντανή απόδειξη ότι, όπου κι αν βρισκόμαστε, οι Χαλκηδόνιοι παραμένουμε δεμένοι με αόρατα αλλά εξαιρετικά ισχυρά νήματα: τη μνήμη, την ιστορία, την κοινή μας καταγωγή.
Η Χαλκηδόνα δεν είναι μόνο ένας τόπος. Είναι τρόπος ζωής, είναι αξίες, τα ήθη και έθιμα,,είναι η γειτονιά, οι εκκλησίες, οι ανθρώπινες σχέσεις που αντέχουν στον χρόνο και στις αποστάσεις. Και αυτή η δύναμη της κοινότητάς μας είναι που μας επιτρέπει να στεκόμαστε ο ένας δίπλα στον άλλον, ως αρωγοί και συμπαραστάτες, σε κάθε γωνιά του κόσμου.
Θα ήθελα, με αφορμή τη νέα χρονιά, να στείλω ένα ειλικρινές μήνυμα ενότητας και εγγύτητας. Η πόρτα της Χαλκηδόνας παραμένει ανοιχτή για όλους σας. Για όσους επιθυμούν να την επισκέπτονται συχνότερα, για όσους σκέφτονται να επανασυνδεθούν πιο ουσιαστικά με τη γενέτειρα, αλλά και —γιατί όχι— για εκείνους που ίσως κάποια στιγμή θελήσουν να επιστρέψουν μόνιμα.
Η Κοινότητά μας είναι έτοιμη να σας υποδεχθεί, να σας φιλοξενήσει και να σταθεί δίπλα σας έμπρακτα, ακόμη και σε ζητήματα μόνιμης διαμονής. Γιατί πιστεύουμε βαθιά ότι η επιστροφή ανθρώπων με ρίζες, μνήμες και αγάπη για τον τόπο μας είναι πλούτος και τύχη για το παρόν και το μέλλον της Χαλκηδόνας.
Κλείνοντας, εύχομαι η νέα χρονιά να φέρει υγεία, ειρήνη, προσωπική και οικογενειακή ευτυχία σε όλους μας.
Εύχομαι επίσης να μας βρίσκει ενωμένους, δυνατούς και παρόντες ο ένας για τον άλλον, όπου κι αν ζούμε.
Καλή και ευλογημένη χρονιά,
και καλή αντάμωση… στη Χαλκηδόνα. Σας περιμένουμε!»




