Ο Δήμαρχος Σηλυβρίας (Silivri) Μπορά Μπαλτζίογλου επισκέφθηκε το Σάββατο, 20 Δεκεμβρίου 2025, το Οικουμενικό Πατριαρχείο και είχε συνάντηση με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο.
Ο Δήμαρχος της Σηλυβρίας, μετά το πρόγραμμα «Συνάντηση Πολιτισμών» που πραγματοποιήθηκε στο Kalepark, επισκέφθηκε το Φανάρι. Η συνάντηση του με τον Πατριάρχη πραγματοποιήθηκε παρουσία και του Μητροπολίτου Σηλυβρίας κ. Μαξίμου, και στο τέλος δήλωσε:
«Πιστεύω ότι αυτή η συνάντηση αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την προώθηση της πολιτιστικής αλληλεπίδρασης στον τόπο μας, για τη συνάντηση διαφορετικών πολιτισμών, πίστεων και παραδόσεων μέσα από τον διάλογο και την αμοιβαία κατανόηση. Εκφράζω τις ευχαριστίες μου για τη φιλοξενία τους προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο και τον Μητροπολίτη Σηλυβρίας κ. Μάξιμο Βγενόπουλο».


