Η Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα εορτάστηκαν στη Σιγκαπούρη, προεξάρχοντος του Σεβ. Μητροπολίτου Σιγκαπούρης και Νοτίου Ασίας κ. Κωνσταντίνου.







Παραθέτουμε σχετικό βίντεο του Σεβασμιωτάτου, αλλά και τα videos με τις συνεντεύξεις του στο Ertnews και στο ACTION 24 TV κατά την Μ. Εβδομάδα για το νόημα των ημερών.
