32.6 C
Athens
Τρίτη, 23 Ιουνίου, 2026

Ο Μητροπολίτης Σηλυβρίας στον Δήμαρχο Σηλυβρίας

Εν όψει της πανηγύρεως του Σηλυβριανού Αγίου Νεκταρίου, Μητροπολίτου Πενταπόλεως, του Θαυματουργού, την Παρασκευή, 7 Νοεμβρίου, ο Μητροπολίτης Σηλυβρίας Μάξιμος επεσκέφθη τον Εντιμ. Δήμαρχο Σηλυβρίας κ. Bora Balçıoğlu. Ο Εντιμ. κ. Δήμαρχος εδέχθη τον Μητροπολίτη Μάξιμο με πολύ θερμά και εγκάρδια αισθήματα.

Υπενθυμίζεται ότι την Κυριακή 9 Νοεμβρίου, επί τη εορτή του Αγίου Νεκταρίου, θα τελεσθεί Θ. Λειτουργία στην Ακρόπολη της Σηλυβρίας, χοροστατούντος του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου.

Σχετικά άρθρα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ