Το Τμήμα Θεολογίας του ΑΠΘ διοργάνωσε Ημερίδα, με θέμα: “H Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της Ορθοδόξου Εκκλησίας. 10 χρόνια μετά – Αποτίμηση και προοπτικές”. Η Ημερίδα πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τετάρτη 20 Μαϊου 2026, στην Αίθουσα “Αιμίλιος Ριάδης” στη ΔΕΘ, σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα.









