31.9 C
Athens
Τρίτη, 23 Ιουνίου, 2026

Όμιλος μαθητών και Καθηγητών από τα Νέα Μουδανιά Χαλκιδικής στη Σηλυβρία

Το πρωΐ της Τετάρτης, 22ας Απριλίου, 65μελής όμιλος μαθητών και Καθηγητών του Επαγγελματικού Λυκείου Νέων Μουδανίων επισκέφθηκε τη γενέτειρα του Αγίου Νεκταρίου.

Ο οικείος Ποιμενάρχης, Σεβ. Μητροπολίτης Σηλυβρίας κ. Μάξιμος, δέχθηκε με πατρική αγάπη και θερμότητα τον όμιλο στην έδρα της Μητροπόλεως και ωμίλησε καταλλήλως. Προηγουμένως ο όμιλος περιηγήθηκε στην Ακρόπολη της Σηλυβρίας και στο χώρο της οικίας του Αγίου Νεκταρίου, ο δε Ποιμενάρχης διένειμε εικονίδια του Αγίου Νεκταρίου.

Σχετικά άρθρα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ