O Σεβ. Πατριαρχικός Επίτροπος, Μητροπολίτης Σαράντα Εκκλησιών κ. Ανδρέας, χοροστάτησε την Κυριακή 22 Μαρτίου 2026, το απόγευμα, κατά την Ακολουθία του Κατανυκτικού Εσπερινού της Δ’ Κυριακής των Νηστειών, στον Ιερό Ναό Παναγίας Κουμαριωτίσσης της Κοινότητος Νεοχωρίου Βοσπόρου.
Τον θείο λόγο κήρυξε ο Μ. Ιεροκήρυξ, Πανοσιολ. κ. Πανάρετος.
