Την Παρασκευή, 20ή Μαρτίου, στον Ιερό Ναό Παναγίας Γοργοϋπηκόου Εξ Μαρμάρων τελέστηκε η Ιερά Ακολουθία της Δ’ Στάσεως των Χαιρετισμών, χοροστατούντος του Σεβ. Επόπτου μας, Μητροπολίτου Σηλυβρίας Μαξίμου.
Παρέστησαν η Ευγεν. Πρόεδρος και τα μέλη του Συνδέσμου Αποφοίτων του Ζαππείου, μαθητές αυτού, καθώς και πιστοί από την Πόλη και το εξωτερικό.
Κοινότης Παναγίας Εξ Μαρμάρων







