Το πρωΐ της Κυριακής των Απόκρεω, 15ης Φεβρουαρίου, ο Σεβ. Μητροπολίτης Σηλυβρίας κ. Μάξιμος ετέλεσε τη Θεία Λειτουργία στο Ιερό Παρεκκλήσιο της Παναγίας της Σηλυβριανής και του Αγίου Νεκταρίου στη Σηλυβρία.
Μετά την Απόλυση, ο οικείος Ποιμενάρχης τέλεσε Τρισάγιο υπέρ πάντων των αναπαυομένων στην Επαρχία Σηλυβρίας πατέρων και αδελφών μας. Παρέστησαν πιστοί από τη Σηλυβρία.



