Σήμερα, Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2026, το απόγευμα, στον Πατριαρχικό Ναό του Αγίου Γεωργίου στο Φανάρι, τελέστηκε ο Εσπερινός της Κυριακής του Τελώνου και Φαρισαίου (αρχή του Τριωδίου), στον οποίο χοροστάτησε ο Σεβ. Πατριαρχικός Επίτροπος, Μητροπολίτης Σηλυβρίας κ. Μάξιμος.
Στο τέλος του Εσπερινού ο Πατριαρχικός Επίτροπος μίλησε σε 85μελή όμιλο μαθητών από τη Θεσσαλονίκη.
Παραθέτουμε το σχετικό βίντεο.
