Ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Παύλος Μαρινάκης, έγινε δεκτός από τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο και μετά τη συνάντηση έγραψε στο διαδίκτυο.
“Είναι πάντοτε μια ιδιαίτερα τιμητική και βαθιά συγκινητική στιγμή η συνάντηση με την ΑΘΠ τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο.
Η σοφία, η νηφαλιότητα και το κύρος του αποτελούν διαρκή πηγή έμπνευσης και καθοδήγησης για την απαιτητική συνέχεια του έργου μας.
Τον ευχαριστώ θερμά και από καρδιάς για την τιμή”.
