Με μεγάλη επιτυχία, ενθουσιασμό και παλμό πραγματοποιήθηκε, την Τρίτη του Πάσχα, 14 Απριλίου 2026, στην αίθουσα πολιτιστικών εκδηλώσεων του Δήμου Σηλυβρίας Önder Yılmaz μουσικοχορευτική εκδήλωση, με τη συμμετοχή του χορευτικού ομίλου του Δήμου Σηλυβρίας και των μουσικών συνόλων «Περπερούνα», υπό την διεύθυνση του κ. Στέφανου Γανωτή, και «Ιστός», υπό την διεύθυνση της Ευγεν. κ. Φωτεινής Κοκκάλα.
Η εκδήλωση οργανώθηκε απο το Δήμο Σηλυβρίας με τη συνδρομή του Μορφωτικού Συνδέσμου Υψωμαθείων.

Κατά την εκδήλωση παρέστησαν ο οικείος Ποιμενάρχης Μητροπολίτης Σηλυβρίας κ. Μαξιμος, ο οποίος διεβίβασε τις πατρικές ευχές του Παναγιωτάτου Οικουμενικού Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου, ο πρώην Δήμαρχος Σηλυβρίας κ. Özcan Işıklar, εκπρόσωποι του Δημου Σηλυβρίας και Συλλόγων Ανταλλαξίμων, καθώς και πολλοί κάτοικοι της Σηλυβρίας και επισκέπτες από την Ελλάδα.











