Ο Διευθυντής του Γραφείου Τύπου και Επικοινωνίας του Οικουμενικού Πατριαρχείου, Νικόλαος-Γεώργιος Παπαχρήστου, μίλησε σε τηλεοπτική εκπομπή της ΕΡΤ για τον θεσμό του Οικουμενικού Πατριαρχείου και ξεναγεί τους τηλεθεατές στον Πατριαρχικό Ναό. Παραθέτουμε το σχετικό βίντεο.
