Μεγάλο Σάββατο, 11 Απριλίου 2026, πρωί. Η Πρώτη Ανάσταση.
Και φέτος η Μεγαλώνυμος Κοινότητα Σταυροδρομίου τήρησε το έθιμο του Μεγάλου Σαββάτου. Στον κατάμεστο από κόσμο Ιερό Ναό της Αγίας Τριάδας, ο Σεβ. Μητροπολίτης Σελευκείας κ. Θεόδωρος, προέστη της Θ. Λεοιτουργίας και πραγματοποίησε το έθιμο της ρίψης των φύλλων δάφνης με τους πιστούς κατά την παράδοση να προσπαθούν να τις πιάσουν στον αέρα.
Στον περικαλλή Ναό κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας του Μεγάλου Βασιλείου εκκλησιάστηκε και ο Γενικός Πρόξενος της Ελλάδος στην Κωνσταντινούπολη, Πρέσβης κ. Κωνσταντίνος Κούτρας.








Την Μ. Παρασκευή, ο Μητροπολίτης Σελευκείας κ. Θεόδωρος προέστη της Ακολουθίας του Επιταφίου Θρήνου και πάλι στην Αγία Τριάδα Σταυροδρομίου.








