Το πρωΐ του Μ. Σαββάτου, 11ης Απριλίου, στον ιστορικό Ιερό Ναό Θείας Αναλήψεως Υψωμαθείων, τελέστηκε ο Μ. Εσπερινός μετά Θείας Λειτουργίας του Μ. Βασιλείου, ιερουργούντος του Σεβ. Μητροπολίτου Σηλυβρίας κ. Μαξίμου, Επόπτου της Περιφερείας Υψωμαθείων.
Καλή Ανάσταση!
Κοινότης Θείας Αναλήψεως Υψωμαθείων





