Την Παρασκευή, 20 Μαρτίου 2026, εψάλη η Δ’ Στάση των χαιρετισμών προς την Υπεραγία Θεοτόκο στον Ιερό Ναό Γενεσίου του Τιμίου Προδρόμου και Βαπτιστού Ιωάννου Νέας Συνοικίας – Άνω Βοσπόρου, χοροστατούντος του Σεβ. Μητροπολίτου Γέροντος Δέρκων κ. Αποστόλου.





