Το εσπέρας της Παρασκευής, 13ης Μαρτίου, στον Ι. Ναό Αγίων Θεοδώρων Βλάγκας τελέστηκε η Ι. Ακολουθία της Γ’ Στάσης των Χαιρετισμών προς την Υπεραγία Θεοτόκο. Κατά την Ακολουθία, χοροστάτησε ο Σεβ. Επόπτης της Περιφερείας Υψωμαθείων, Μητροπολίτης Σηλυβρίας κ. Μάξιμος και παρέστη όμιλος προσκυνητών από την Αλεξανδρούπολη.
Ο Μητροπολίτης Σηλυβρίας καλωσόρισε με θερμούς λόγους τους προσκυνητές και μετά την Απόλυση παρετέθη δεξίωση στην Κοινοτική Αίθουσα.


