Ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος χοροστάτησε απόψε, Κυριακή της Ορθοδοξίας (1η Μαρτίου 2026) από του Παραθρονίου, στον Β’ Κατανυκτικό Εσπερινό, ο οποίος εψάλη στον Ι. Ναό της Παναγίας Γοργοπεπηκόου της Κοινότητος Εξ Μαρμάρων (Περιφέρεια Υψωμαθείων).
