Το πρωΐ της Πέμπτης, 5ης Φεβρουαρίου, 40μελής όμιλος προσκυνητών από την Ιερά Μητρόπολη Σιδηροκάστρου επισκέφθηκε την αγιοτόκο πόλη της Σηλυβρίας.
Ο Σεβ. Μητροπολίτης Σηλυβρίας κ. Μάξιμος καλωσόρισε τους προσκυνητές και ευχαρίστησε θερμά τον επικεφαλής του ομίλου π. Παύλο Παπαδόπουλο, ο οποίος είχε την πρωτοβουλία διοργάνωσης του προσκυνήματος. Οι προσκυνητές περιηγήθηκαν την Ακρόπολη της Σηλυβρίας και τον χώρο της οικίας του Αγίου Νεκταρίου.
