Σήμερα, Κυριακή μετά τα Φώτα, 11 Ιανουαρίου 2026, στον Ι. Ναό Παμμεγίστων Ταξιαρχών της Κοινότητος Σωσθενίου, τελέστηκε “ἐν μονεκκλησίᾳ” για τις Κοινότητες Βαφεοχωρίου και Νεοχωρίου, ο Όρθρος και η Θεία Λειτουργία, επί τη Συνάξει των Αγίων Μυρίων Αγγέλων, ιερουργούντος του Σεβ. Μητροπολίτου Κυδωνιών κ. Αθηναγόρου, Πατριαρχικού Επόπτου της Περιφερείας.
Ακολούθησε η ευλογία και η κοπή της Αγιοβασιλόπιττας.
Παρέστη συμπροσευχόμενος ο Σεβ. Μητροπολίτης Ελβετίας κ. Μάξιμος.
Παραθέτουμε χαρακτηριστικά στιγμιότυπα.











