Μήνυμα τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Ἑλβετίας γιά τήν τραγωδία στό χειμερινό θέρετρο Crans-Montana
“Μία στιγμή χαρᾶς μετετράπη σέ τραγωδία, ἡ ὁποία συνεκλόνισε ὁλόκληρη τήν Ἑλβετία”.Οἱ δεκάδες τῶν νεκρῶν καί οἱ πλέον τῶν ἑκατό τραυματίες συνθέτουν “μία ἀπό τίς χειρότερες τραγωδίες στήν ἱστορία τῆς χώρα μας”. Οἱ δηλώσεις αὐτές τοῦ Προέδρου τῆς Ἑλβετικῆς Συνομοσπονδίας κ. Guy Parmelin περιγράφουν λακωνικῶς ὅσα βιώνουν ἀπό τίς πρῶτες ὧρες τοῦ νέου ἔτους οἱ κάτοικοι τῆς ἀλπικῆς κοινότητος Crans-Montana, τοῦ Καντονίου τοῦ Valais καί ὅλης τῆς Ἑλβετίας.
Ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Ἑλβετίας κ. Μάξιμος, μαζί μέ τόν Βοηθό του Θεοφιλ. Ἐπίσκοπο Τυάνων κ. Φανούριο, τόν ἱερό Κλῆρο καί τό χριστεπώνυμο πλήρωμα τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Ἑλβετίας ἐκφράζουν τά συλλυπητήριά τους πρός τίς οἰκογένειες τῶν θυμάτων καί τήν συμπαράστασή τους πρός τούς οἰκείους τῶν τραυματιῶν, εὐχόμενοι ταχεῖα καί ὁλοτελῆ ἀνάρρωση.
Ἐπίσης, εὐχαριστίες καί συγχαρητήρια ἐκφράζονται πρός τά μέλη τῶν σωστικῶν συνεργείων, τῆς πυροσβεστικῆς, τῆς ἀστυνομίας, τοῦ ἰατρικοῦ προσωπικοῦ τῶν νοσοκομείων τῆς χώρας καί τῶν πολιτικῶν καί δικαστικῶν Ἀρχῶν, ἡ κινητοποίηση τῶν ὁποίων ὑπῆρξε ὑποδειγματική.
Γενεύη, 2 Ἰανουαρίου 2026
Ἀπό τό Γραφεῖο Τύπου τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Ἑλβετίας
