Σήμερα, Πέμπτη 1η Ιανουαρίου 2026, στην Πατριαρχική και Σταυροπηγιακή Μονή της Αγίας Αναστασίας της Φαρμακολυτρίας, στην Χαλκιδική, τελέστηκε, κατά την τάξιν, η Θεία λειτουργία του Μεγάλου Βασιλείου, ιερουργούντος του Καθηγουμένου της Μονής, Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Μιλήτου κ. Αποστόλου. Ακολούθησε η κοπή της Βασιλόπιτας.




