Σήμερα, Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2025, το Ζωγράφειο της Πόλης έκοψε την βασιλόπιτα για το νέο έτος 2026, παρουσία του Διευθυντού του Σχολείου Γιάννη Δεμιρτζόγλου, του προέδρου της Κοινότητος Σταυροδρομίου Γιώργου Παπαλιάρη, των εκπαιδευτικών και των μαθητών του Ζωγραφείου, μέσα σε μια ευφρόσυνη ατμόσφαιρα.
Παραθέτουμε χαρακτηριστικά στιγμιότυπα.









