Κοινότητα Μεγάλου Ρεύματος
Μέσα σε χαρμόσυνο κλίμα γιορτάστηκε και εφέτος «η Μητρόπολις των εορτών» στο Μέγα Ρεύμα, με επίκεντρο τον περίλαμπρο Ιερό Ναό των Παμμεγίστων Ταξιαρχών.
Το πρωΐ της παραμονής, Τετάρτης 24 Δεκεμβρίου, χοροστατούντος του Σεβ. Μητροπολίτη Κυδωνιών κ. Αθηναγόρα, Αρχιερατικώς Προϊσταμένου της Κοινότητάς μας, τελέσθηκε ο Όρθρος, οι Μεγάλες και Βασιλικές Ώρες, ο Εσπερινός των Χριστουγέννων, με τη Θεία Λειτουργία του Μεγάλου Βασιλείου, ιερουργούντος του Ιερατικώς Προϊσταμένου μας, Πρωτοπρεσβυτέρου Γεωργίου Πολυχρονοπούλου.
Το πρωΐ της Πέμπτης, 25 Δεκεμβρίου, τελέσθηκε ο Όρθρος και η Θεία Λειτουργία της μεγάλης εορτής της πίστεώς μας. Ιερούργησε ο Δεσπότης μας, έχοντας ως συλλειτουργό του τον Ιερέα της Κοινότητός μας (ο οποίος ανέγνωσε την Πατριαρχική Απόδειξη των Χριστουγέννων), ενώ διακόνησε ο Διάκονος Ευλόγιος Τσάτσας, Κωδικογράφος της Αγίας και Ιεράς Συνόδου.

Ο Ναός μας ήταν κατάμεστος από κόσμο όλων των ηλικιών, τόσο από την Κοινότητά μας, όσο και από άλλα μέρη της Πόλεως.
Μετά την απόλυση της Θείας Λειτουργίας, ο Δεσπότης μας απηύθυνε έναν σύντομο χριστουγεννιάτικο χαιρετισμό, στο τέλος του οποίου συνεχάρη και ευχαρίστησε θερμότατα την Εφοροεπιτροπή και την Φιλόπτωχο Αδελφότητα της Κοινότητάς μας, για το πολυδιάστατο έργο τους. Κατόπιν, Χριστουγεννιάτικα χαμόγελα, παιδικές φωνούλες, κάλαντα και άσματα πλημμύρισαν την Κοινοτική μας Αίθουσα, όπου οι μικροί μας φίλοι έψαλαν τα κάλαντα και τραγούδησαν διάφορα επίκαιρα τραγούδια, με τη συνοδεία ορχήστρας.
Στη συνέχεια, τα παιδιά έλαβαν τα δώρα τους, εκφράζοντας ποικιλότροπα τη χαρά τους.
Κεράσματα και κάθε λογής λιχουδιές, αρώματα και γεύσεις, ολοκλήρωσαν το απομεσήμερο αυτό το όμορφο ταξίδι της χριστουγεννιάτικης γιορτής.

Ευχή και προσευχή όλων μας είναι, το χαρμόσυνο γεγονός της ενανθρωπήσεως του Κυρίου μας, να γίνει οδοδείκτης στην πορεία της ζωής μας. Να αγαπάμε και να φροντίζουμε τον συνάνθρωπό μας, να έχουμε υπομονή και προσήλωση στις πανανθρώπινες αξίες, να προσευχόμαστε για την ειρήνη του σύμπαντος κόσμου και για όλους τούς ανθρώπους.
Η Κοινότητά μας συμψάλλει και φέτος με τους προστάτες της Αγγέλους τον ύμνο «δόξα εν υψίστοις Θεώ και επί γης ειρήνη, εν ανθρώποις ευδοκία» και εύχεται σε όλους χρόνια πολλά, γεμάτα υγεία, αγάπη, ευτυχία, υπομονή, ελπίδα, καταλλαγή, δημιουργικότητα, προσδοκία και δικαιοσύνη!


