Σήμερα, Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2025, τελέστηκε ο Μέγας πανηγυρικός Εσπερινός στην Πατριαρχική και Σταυροπηγιακή Μονή της Αγίας Ενδόξου Μεγαλομάρτυρος Αναστασίας της Φαρμακολυτρίας, στην Χαλκιδική.
Στην Ακολουθία του Εσπερινού χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μιλήτου κ. Απόστολος, Ηγούμενος της Ιεράς Μονής, πλαισιούμενος από πλειάδα Ιερέων.
Παραθέτουμε το Μήνυμα το οποίο απέστειλε, επί τη πανηγύρει της Μονής, ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος προς τον Σεβ. Μητροπολίτη Μιλήτου κ. Απόστολο.
Την Πατριαρχικό Μήνυμα ανέγνωσε κατά την Ακολουθία του Εσπερινού ο Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης π. Δωρόθεος Λαζόπουλος.












