Σε πανηγυρική ατμόσφαιρα εορτάστηκε η μνήμη του Αγίου Νικολάου στα βυζαντινά Ψωμαθειά.
Στον ομώνυμο Ι. Ναό ιερούργησε ο Σεβ. Μητροπολίτης Σηλυβρίας κ. Μάξιμος. Επόπτης της Περιφερείας Υψωμαθείων.
Παρέστησαν συμπροσευχόμενοι πιστοί από την Πόλη.
Η Κοινότητα μας εύχεται σε όλους καλά Χριστούγεννα.
Εκ της Κοινότητος.





