Το πρωί της Παρασκευής, 17 Οκτωβρίου 2025, ο Μητροπολίτης Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ. Πρόδρομος υποδέχθηκε, στο Κέντρο Πολιτισμικής και Κοινωνικής Διακονίας «ΘΕΟΜΗΤΩΡ» της Ιεράς Μητροπόλεως, την κ. Σοφία Ζαχαράκη, Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού, συνοδευόμενη από τον κ. Ιωάννη Κεφαλογιάννη, Υπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας και Βουλευτή Ρεθύμνου.
Ο Μητροπολίτης ενημέρωσε την κ. Υπουργό για τις ποικίλες δράσεις, οι οποίες πραγματοποιούνται στους χώρους του Κέντρου «ΘΕΟΜΗΤΩΡ», καθώς και για τον επί σειρά πολλών ετών λειτουργούντα Σύλλογο Γονέων-Κηδεμόνων & Φίλων των Ατόμων, Παιδιών και Ενηλίκων με Αναπηρία «ΑΓΑΠΗ», αλλά και για την προσδοκία της Ιεράς Μητροπόλεως για τη δημιουργία μιας μόνιμης δομής φιλοξενίας των ωφελουμένων του εν λόγω Συλλόγου.
Η κ. Υπουργός εξέφρασε τη χαρά της για τη συνάντηση αυτή, συνεχάρη για το επιτελούμενο έργο και διαβεβαίωσε για τη στήριξη της Πολιτείας στην προσφορά της Εκκλησίας για τον άνθρωπο.






