Κυριακή μετά την Ύψωση στο Φανάρι FacebookTwitterEmailΤυπώνω 19 Σεπτεμβρίου 2022 Χθες, Κυριακή μετά την Ύψωση του Τιμίου Σταυρού (18-9-2022), τελέστηκε η Θεία Λειτουργία στον Πατριαρχικό Ναό του Αγίου Γεωργίου στο Φανάρι, ιερουργούντος του Μεγάλου Πρωτοσυγκέλλου κ. Θεοδώρου. Φωτογραφίες: Yani Kayakoparan TagsΕν ΦαναρίωΜ. Πρωτοσύγκελλος ΘεόδωροςΠατριαρχικός Ναός μερίδιο FacebookTwitterEmailΤυπώνω Προηγούμενο άρθροΟ αγιογράφος του Αγίου Νικολάου, ιερομόναχος Λουκάς, στον «Ε.Κ.»Επόμενο άρθροΟ Μητροπολίτης Νέας Ζηλανδίας Μύρων στην Μητρόπολη Ρεθύμνης panandr6 Σχετικά άρθρα Ο Μητροπολίτης Σηλυβρίας ... Ο Φιλαδελφείας Μελίτων γι... Ανακοινωθέν για τις εργασ... ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ Ο Μητροπολίτης Σηλυβρίας ... Ο Φιλαδελφείας Μελίτων γι... Ανακοινωθέν για τις εργασ... Το Μέγα Μήνυμα του Εψηφισ... Το Ιόνιο Πανεπιστήμιο της... Εξελέγη Επίσκοπος Ανδίδων... Αποστολή του Ιδρύματος Εθ... Ειδήσεις από την Μητρόπολ... Φόρτωση περισσοτέρων