“ΑΝΑΣΤΑ Ο ΘΕΟΣ” ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΓΕΩΡΓΙΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΑ FacebookTwitterEmailΤυπώνω 7 Απριλίου 2018 Μ. Σάββατο, 7 Απριλίου 2018 “Ανάστα ο Θεός” στον Ι. Ναό Αγίου Γεωργίου Κυπαρισσά, από τον Σεβ. Μητροπολίτη Σηλυβρίας κ. Μάξιμο. TagsΜητροπολίτης Σηλυβρίας ΜάξιμοςΠάσχα στην ΠόληΣτις Εκκλησιές της Πόλης μερίδιο FacebookTwitterEmailΤυπώνω Προηγούμενο άρθροΜ. ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΣΤΟ ΣΑΜΠΕΖΥΕπόμενο άρθροΤΟ “ΑΝΑΣΤΑ Ο ΘΕΟΣ” ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ panagiotisandriopoulos Σχετικά άρθρα Ο Μητροπολίτης Σηλυβρίας ... Ο Φιλαδελφείας Μελίτων γι... Ανακοινωθέν για τις εργασ... ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ Σχόλιο: εισάγετε το σχόλιό σας! Όνομα: παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ Email: έχετε εισάγει εσφαλμένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου! παρακαλώ εισάγετε εδώ την ηλεκτρονική σας διεύθυνση Ιστοσελίδα: αποθηκεύστε το όνομα, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και τον ιστότοπό μου σε αυτό το πρόγραμμα περιήγησης για την επόμενη φορά που θα σχολιάσω. Please enter an answer in digits:four + 3 = ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ Ο Μητροπολίτης Σηλυβρίας ... Ο Φιλαδελφείας Μελίτων γι... Ανακοινωθέν για τις εργασ... Το Μέγα Μήνυμα του Εψηφισ... Το Ιόνιο Πανεπιστήμιο της... Εξελέγη Επίσκοπος Ανδίδων... Αποστολή του Ιδρύματος Εθ... Ειδήσεις από την Μητρόπολ... Φόρτωση περισσοτέρων