Αφορμή: Τα 1400 χρόνια (626-2026) από της «ορθοστάδην ψαλμωδήσεως» του ύμνου «Τη Υπερμάχω», το πρώτον, στις 7 Αυγούστου 626 μ.Χ.
Αποστολή 25μελής, μεταξύ 20-23 Ιουνίου, ε.ε., βρέθηκε στην Κωνσταντινούπολη για τέσσερις σκοπούς:
Πρώτον, να προσκυνήσει το Αγίασμα Παναγίας των Βλαχερνών (Θ. Λειτουργία, προεξάρχοντος του Σεβ. Μητρ. Φιλαδελφείας Μελίτωνος στις 21 Ιουνίου, Κυριακή). Δεύτερον, να πραγματοποιήσει επίσημη επίσκεψη τιμής και σεβασμού στον Ύπατο Επίτιμο Πρόεδρο Ι.Ε.Θ.Π., Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο Α΄, στην Αίθουσα του Θρόνου (ώρα 12 μεσ. 21 Ιουνίου, ε.ε.). Τρίτον, προσκύνημα στην Παναγία την Ελεούσα στην Πρίγκηπο και εθιμοτυπική επίσκεψη στον Σεβ. Μητρ. Γέροντα Πριγκιποννήσων Δημήτριο (22 Ιουνίου). Και τέταρτον προσκύνημα στον Πατριαρχικό Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου Φαναρίου και στην Ιερά Μονή Παντοκράτορος Κωνσταντινουπόλεως.
Οι συγκινήσεις και εντυπώσεις και ενδόμυχες κρίσεις καρδιακές, από την εκπλήρωση των τεσσάρων σκοπών, μοναδικές και ανεπανάληπτες. Ο Θεός και η Υπέρμαχος Στρατηγός Παναγία μας, να σκέπουν την Βασιλεύουσα και την Μητέρα Μεγάλη του Χριστού Εκκλησία Κωνσταντινουπόλεως.




