Η εκπομπή της ΕΡΤ «Καλημέρα Είπαμε;» πραγματοποίησε ένα ρεπορτάζ για τα ελληνικά σχολεία της Κωνσταντινούπολης.
Μίλησαν: ο Διευθυντής της Πατριαρχικής Μεγάλης του Γένους Σχολής κ. Δημήτριος Ζώτος, ο Διευθυντής του Ζωγραφείου Λυκείου κ. Γιάννης Δεμιρτζόγλου και η πρόεδρος του Ιδρύματος Γαλατά κα Μαίρη Κομοροσάνο.
Παραθέτουμε το σχετικό βίντεο.
