32.6 C
Athens
Τρίτη, 23 Ιουνίου, 2026

Η Ακολουθία του Ευχελαίου στη Σηλυβρία

Το εσπέρας της Μ. Τετάρτης, 9ης Απριλίου 2026, στο Ιερό Παρεκκλήσιο της Παναγίας της Σηλυβριανής και του Αγίου Νεκταρίου, ο οικείος Ποιμενάρχης, Σεβ. Μητροπολίτης Σηλυβρίας κ. Μάξιμος τέλεσε την Ι. Ακολουθία του Ευχελαίου, κατά την οποία παρέστησαν πιστοί από τη Σηλυβρία.

Σχετικά άρθρα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ