Το εσπέρας της Μ. Τετάρτης, 9ης Απριλίου 2026, στο Ιερό Παρεκκλήσιο της Παναγίας της Σηλυβριανής και του Αγίου Νεκταρίου, ο οικείος Ποιμενάρχης, Σεβ. Μητροπολίτης Σηλυβρίας κ. Μάξιμος τέλεσε την Ι. Ακολουθία του Ευχελαίου, κατά την οποία παρέστησαν πιστοί από τη Σηλυβρία.


