32.6 C
Athens
Τρίτη, 23 Ιουνίου, 2026

Ειδήσεις από την Μητρόπολη Κυδωνίας και Αποκορώνου (3 Απριλίου 2026)

Ιερά Μητρόπολις Κυδωνίας και Αποκορώνου

Την 115 Πτέρυγα Μάχης επισκέφθηκε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας

Την 115 Πτέρυγα Μάχης επισκέφθηκε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Τίτος πραγματοποιώντας μία ιδιαίτερα σημαντική ποιμαντική παρουσία στον χώρο των Ενόπλων Δυνάμεων.

Κατά τη διάρκεια της επισκέψεώς του, ο Σεβασμιώτατος τέλεσε τον Αγιασμό στον Ιερό Ναό των Αρχαγγέλων Μιχαήλ και Γαβριήλ, ευχόμενος υπέρ υγείας, ενισχύσεως και προστασίας του προσωπικού της Μονάδας. Στον λόγο του αναφέρθηκε στη σκέπη των Αρχαγγέλων, οι οποίοι αποτελούν προστάτες και ακοίμητους φρουρούς, ιδιαιτέρως για όσους επιτελούν έργο ευθύνης και προσφοράς προς την πατρίδα.

Πρώτη συνεδρίαση Μητροπολιτικού Συμβουλίου

Με ιδιαίτερη χαρά και πνευματική αγαλλίαση, ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Τίτος καλωσόρισε υπό την προεδρία του τα μέλη του Μητροπολιτικού Συμβουλίου κατά την πρώτη συνεδρίαση αυτού. (Τακτικά μέλη: 1) Πρωτ. Κωνσταντίνος Θωμαδάκης , 2) Πρωτ. Εμμανουήλ Κουδουμνάκης, 3) Δικηγόρος κ. Ἰωάννης Λιονάκης, 4) Προϊστάμενος τῆς Δ.Ο.Υ. Χανίων κ. Γεώργιος Ἀρχαγγελάκης, ἀναπληρούμενος ὑπό τοῦ κ. Μιχαήλ Δασκαλάκη, 5) Ἐκκλησιαστικός Ἐπίτροπος Ἐνορίας Ἁγίου Παντελεήμονος Χαλέπας κ. Γεώργιος Κουκιανάκης).

Η εναρκτήρια αυτή σύναξη πραγματοποιήθηκε σε κλίμα ενότητας, αδελφοσύνης και υπευθυνότητας, με τον Σεβασμιώτατο να απευθύνει πατρικούς λόγους αγάπης και νουθεσίας προς τα μέλη. Τόνισε τη σημασία της συνεργασίας, της σύμπνοιας και της διακονίας προς το εκκλησιαστικό σώμα, υπογραμμίζοντας τον καθοριστικό ρόλο του Συμβουλίου στη στήριξη του ποιμαντικού και διοικητικού έργου της Ιεράς Μητροπόλεως.

Παράλληλα, εξέφρασε την εμπιστοσύνη του προς τα μέλη, ευχόμενος όπως το έργο τους καρποφορήσει προς δόξαν Θεού και ωφέλεια των πιστών. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην ανάγκη αντιμετώπισης των σύγχρονων προκλήσεων με πνεύμα σύνεσης και διάκρισης.

Η συνεδρίαση ολοκληρώθηκε με προσευχή και την ευχή του Σεβασμιωτάτου για μια ευλογημένη και δημιουργική θητεία, προς οικοδομήν της τοπικής Εκκλησίας.

Ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης στον Λιμενάρχη Χανίων

Στο πλαίσιο των ποιμαντικών και εθιμοτυπικών του επισκέψεων, ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Τίτος επισκέφθηκε τον Λιμενάρχη Χανίων Πλωτάρχη Ευάγγελο Κοκολογιαννάκη και τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος, εκφράζοντας την εκτίμηση και τη στήριξη της Εκκλησίας στο πολυσήμαντο έργο τους.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, που διεξήχθη σε ιδιαίτερα εγκάρδιο κλίμα, ο Σεβασμιώτατος εξήρε την αποστολή του Λιμενικού Σώματος, το οποίο καθημερινά διασφαλίζει την προστασία των θαλασσίων συνόρων, ενώ παράλληλα επιτελεί σημαντικό ανθρωπιστικό έργο, προσφέροντας βοήθεια και διάσωση σε ανθρώπους που βρίσκονται σε κίνδυνο.

Ο Ποιμενάρχης τόνισε ότι το έργο των στελεχών του Λιμενικού αποτελεί πράξη προσφοράς προς τον συνάνθρωπο και έκφραση υψηλού αισθήματος ευθύνης και αυταπάρνησης. Παράλληλα, υπογράμμισε τη σημασία της συνεργασίας Εκκλησίας και Πολιτείας για την αντιμετώπιση των σύγχρονων προκλήσεων και τη στήριξη της κοινωνίας.

Από την πλευρά του, ο Λιμενάρχης ευχαρίστησε θερμά τον Σεβασμιώτατο για την παρουσία και το ενδιαφέρον του, επισημαίνοντας ότι η ηθική και πνευματική στήριξη της Εκκλησίας ενισχύει το έργο των στελεχών του Σώματος.

Ολοκληρώνοντας την επίσκεψη, ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε σε όλους υγεία, δύναμη και θεία καθοδήγηση στην επιτέλεση των καθηκόντων τους, μεταφέροντας την ευλογία της τοπικής Εκκλησίας και ανταλλάσσοντας αναμνηστικά δώρα.

Ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης στον Διοικητή της 5ης Αερομεταφερόμενης Ταξιαρχίας

Με ιδιαίτερη χαρά και αισθήματα πατρικής αγάπης, ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Τίτος  επισκέφθηκε τον Διοικητή της 5ης Αερομεταφερόμενης Ταξιαρχίας, Ταξίαρχο Νικόλαο Κωστάκη στο πλαίσιο εθιμοτυπικής αλλά και ουσιαστικής επικοινωνίας με τις Ένοπλες Δυνάμεις.

Κατά τη συνάντηση, η οποία πραγματοποιήθηκε σε εγκάρδιο και θερμό κλίμα, ο Σεβασμιώτατος εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της Εκκλησίας προς τα στελέχη και τους στρατιώτες της Ταξιαρχίας, υπογραμμίζοντας τη σπουδαιότητα της αποστολής τους για την προάσπιση της ειρήνης, της ασφάλειας και της ελευθερίας της πατρίδος μας.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στους νέους που υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία, με τον Ποιμενάρχη να τονίζει τη σημασία της πνευματικής καλλιέργειας και της ηθικής ενίσχυσης κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στις τάξεις του Στρατού. Όπως χαρακτηριστικά σημείωσε, η πίστη στον Θεό, η ενότητα και το αίσθημα ευθύνης αποτελούν πολύτιμα εφόδια για κάθε στρατευμένο νέο.

Από την πλευρά του, ο Διοικητής ευχαρίστησε τον Σεβασμιώτατο για την επίσκεψη και το αδιάλειπτο ενδιαφέρον της Εκκλησίας, επισημαίνοντας τη σημασία της πνευματικής παρουσίας και στήριξης στο έργο των στελεχών και των οπλιτών.

Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με ανταλλαγή αναμνηστικών δώρων και ευχών για υγεία, δύναμη και θεία προστασία σε όλους, διαβεβαιώνοντας ότι η τοπική Εκκλησία θα συνεχίσει να βρίσκεται στο πλευρό των Ενόπλων Δυνάμεων.

Υποψήφιοι της ΣΜΥΚ πήραν την ευλογία του Σεβ. Ποιμενάρχου μας κ. Τίτου

Με ιδιαίτερη χαρά και σεβασμό πραγματοποιήθηκε επίσκεψη των υποψηφίων της ΣΜΥΚ προς τον Σεβασμιώτατο Ποιμενάρχη μας κ. Τίτο, στα Γραφεία της Ιεράς Μητροπόλεως μας, σε μια συνάντηση που ανέδειξε το ήθος, την πίστη και τις αξίες που οφείλουν να διέπουν τη νέα γενιά.

Οι υποψήφιοι είχαν την ευκαιρία να λάβουν την ευχή και την πατρική καθοδήγηση του Σεβασμιωτάτου, ο οποίος με λόγο μεστό και πνευματικό τους προέτρεψε να πορεύονται με ταπείνωση, επιμονή και εμπιστοσύνη στον Θεό. Τόνισε ιδιαίτερα τη σημασία της πνευματικής καλλιέργειας παράλληλα με την ακαδημαϊκή και επαγγελματική τους πορεία, υπογραμμίζοντας ότι η αληθινή επιτυχία θεμελιώνεται στις αξίες της πίστης, της αγάπης και της προσφοράς προς τον συνάνθρωπο.

Η συνάντηση διεξήχθη σε εγκάρδιο κλίμα, με τους νέους να εκφράζουν τον σεβασμό και την ευγνωμοσύνη τους για την υποδοχή και τις πολύτιμες συμβουλές. Η παρουσία τους αποτέλεσε πηγή ελπίδας και αισιοδοξίας για το μέλλον, καθώς ανέδειξε το ενδιαφέρον της νεολαίας για την Εκκλησία και τις διαχρονικές της αρχές.

Κλείνοντας, ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε καλή επιτυχία στους υποψηφίους στις εξετάσεις τους και τους παρότρυνε να διατηρούν ζωντανή την πίστη τους σε κάθε βήμα της ζωής τους, έχοντας ως σταθερό οδηγό τον Χριστό.

Η επίσκεψη αυτή άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, ενισχύοντας τους δεσμούς μεταξύ Εκκλησίας και νέων ανθρώπων, και επιβεβαιώνοντας τον καθοριστικό ρόλο της πνευματικής καθοδήγησης στη διαμόρφωση υπεύθυνων και συνειδητοποιημένων πολιτών.

Αρχιερατικό Τρισάγιο στην Ιερά Μονή Αγίας Τριάδος από τον Σεβ. Ποιμενάρχη μας κ. Τίτο

Την Δευτέρα 30 Μαρτίου έ.ε. ο Σεβασμιώτατος Ποιμεναρχης μας κ. Τίτος προσκύνησε στην Ιερά Πατριαρχική και Σταυροπηγιακή Μονή Αγίας Τριάδος Τζαγκαρόλων και ακολούθως, τέλεσε Τρισάγιο επί του τάφου του αοιδίμου Μητροπολίτου Κυδωνίας και Αποκορώνου κυρού Δαμασκηνού, ο οποίος ευρίσκεται στον προαύλιο χώρο της Μονής.

Τον Σεβασμιώτατο Ποιμενάρχη υποδέχθηκαν ο Καθηγούμενος της Ιεράς Πατριαρχικής Μονής Αγίας Τριάδος, Παν. Αρχ. π. Αμφιλόχιος Παπαγιαννάκης μετά της Αδελφότητας της Μονής.

Το Π.Β.Κρήτης και το Ναύσταθμο Χανίων επισκέφθηκε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Τίτος 

Με ιδιαίτερη τιμή και πνευματική χαρά, ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Τίτος πραγματοποίησε την Τετάρτη 1η Απριλίου εθιμοτυπική επίσκεψη στο Πεδίο Βολής Κρήτης (ΠΒΚ) και στον Ναύσταθμο Χανίων, μεταφέροντας μήνυμα αγάπης, ενίσχυσης και ευλογίας προς τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων που υπηρετούν με αυταπάρνηση την πατρίδα.

Κατά την άφιξή του, ο Σεβασμιώτατος έγινε δεκτός με σεβασμό και εγκαρδιότητα από τη διοίκηση και το προσωπικό των εγκαταστάσεων.

Συγκεκριμένα στο Π.Β.Κρήτης τον υποδέχθηκε ο Διοικητής του Πεδίου Βολής Κρήτης (ΠΒΚ), Υποστράτηγος Πυροβολικού Νικόλαος Δημητράκος και στον Ναύσταθμο Χανίων ο Αρχιπλοίαρχος   Αθανάσιος Δούρος ΠΝ.

Παράλληλα επισκέφθηκε  και την φρεγάτα ΑΙΓΑΙΟΝ (F460) υποδεχόμενος από τον Κυβερνήτη του πλοίου Αντιπλοίαρχο Τσουράκη Ιωάννη και το πλήρωμα, ενώ προσκύνησε στο παρεκκλήσιο του Αγίου Νικολάου και του Αγίου Νικάνδρου που βρίσκεται εντός του πλοίου.

Στον λόγο του, ο  Σεβ. Ποιμενάρχης μας συνεχάρη τους αξιωματικούς και το προσωπικό για την ένθερμη πίστη του υπογραμμίζοντας  τη σπουδαιότητα της αποστολής των Ενόπλων Δυνάμεων, τονίζοντας ότι το έργο τους δεν είναι μόνο εθνικό αλλά και βαθύτατα ηθικό, καθώς συνδέεται με την προστασία της ανθρώπινης ζωής και της ειρήνης.

Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στη σημασία της συνεργασίας Εκκλησίας και Ενόπλων Δυνάμεων, η οποία –όπως ανέφερε– συμβάλλει ουσιαστικά στη στήριξη του ανθρώπου, ιδίως σε απαιτητικά και ευαίσθητα περιβάλλοντα όπως αυτό των Ενόπλων Δυνάμεων.

Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με ανταλλαγή αναμνηστικών δώρων και ευχών, μέσα σε κλίμα αμοιβαίας εκτίμησης. Ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε σε όλους υγεία, δύναμη και θεία προστασία στην επιτέλεση των καθηκόντων τους, διαβεβαιώνοντας ότι η Εκκλησία βρίσκεται πάντοτε στο πλευρό τους.

Η παρουσία του Ποιμενάρχου μας στα στρατιωτικά αυτά κέντρα αποτελεί μια ζωντανή μαρτυρία της μέριμνας της Εκκλησίας για κάθε άνθρωπο, αλλά και μια υπενθύμιση ότι η πίστη και η προσφορά συμπορεύονται αρμονικά προς το κοινό καλό.

Σχετικά άρθρα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ