Το πρωΐ της Κυριακής, 1ης Φεβρουαρίου, επι τη μνήμη του Αγίου Μάρτυρος Τρύφωνος, ο Σεβ. Πατριαρχικός Επίτροπος, Μητροπολίτης Σηλυβρίας κ. Μάξιμος χοροστάτησε στον πλησίον της βυζαντινής πύλης του Βελιγραδίου Ι. Ναό των Γενεθλίων της Θεοτόκου.
Μετά την Απόλυση, ο Σεβ. Πατριαρχικός Επίτροπος ευλόγησε τα κόλλυβα εις τιμήν και μνήμην του Αγίου.
Παρέστησαν ο Εντιμ. κ. Γεώργιος-Σπυρίδων Μάμαλος, Στέλεχος του Γενικού Προξενείου της Ελλάδος, και προσκυνητές από την Πόλη και το εξωτερικό.
Εκ της Κοινότητος











