Σε πανηγυρική ατμόσφαιρα εορτάστηκαν τα Χριστούγεννα στα ιστορικά Ψωμαθειά.
Στον μεγαλοπρεπή Ι. Ναό των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Υψωμαθείων ιερούργησε ο Σεβ. Επόπτης μας Μητροπολίτης Σηλυβρίας κ. Μάξιμος και παρέστησαν πιστοί από την Περιφέρεια Υψωμαθείων και από το εξωτερικό.
Επηκολούθησε δεξίωσις, κατά την οποία άπαντες έψαλαν τα κάλαντα.
Επίσης τελέστηκε ιερατική Θεία Λειτουργία στον Ι. Ναό Αγίων Θεοδώρων Βλάγκας.
Εκ της Κοινότητος Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Υψωμαθείων



