Την Κυριακή, 2 Νοεμβρίου, στον ιστορικό Ι. Ναό του Γενέθλιου της Θεοτόκου, ο οποίος ευρίσκεται πλησίον της βυζαντινής πύλης του Βελιγραδίου, τελέστηκαν Θεία Λειτουργία και το Πάνδημο Μνημόσυνο της Κοινότητας.
Ιερούργησε ο Σεβ. Μητροπολίτης Σηλυβρίας κ. Μάξιμος, Επόπτης της Περιφερείας Υψωμαθείων. Έψαλε εμμελώς ο Πρωτοψάλτης της Περιφερείας κ. Μιχάλης Κοζής.
Εκ της Κοινότητος


