26.2 C
Athens
Τετάρτη, 17 Σεπτεμβρίου, 2025

Ειδήσεις από την Ορθόδοξο Ακαδημία Κρήτης

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 2025-2026

Η Ορθόδοξος Ακαδημία Κρήτης (ΟΑΚ) στο πλαίσιο συνεργασίας και στήριξης της Εκπαιδευτικής Κοινότητας, ενημερώνει ότι κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά (2025-2026) θα πραγματοποιήσει σειρά Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τους μαθητές της Α’/θμιας και Β’/θμιας Εκπαίδευσης. 

Τα Προγράμματα αυτά έχουν δημιουργηθεί για τις ανάγκες της σχολικής κοινότητας με σκοπό την ανάπτυξη της ενιαίας ψυχοσωματικής προσωπικότητας των μαθητών, μέσα από την ολιστική προσέγγιση της γνώσης, την καλλιέργεια της οικολογικής συνείδησης των παιδιών, αλλά και με αφορμή επετειακές ημερομηνίες ως ευκαιρία γνωριμίας με την πολιτιστική παράδοση της Κρήτης.

Για τους λόγους αυτούς η ΟΑΚ προσκαλεί τους εκπαιδευτικούς να αξιοποιήσουν τις εκπαιδευτικές προτάσεις και να ανταποκριθούν στο κάλεσμα του Ιδρύματος που διακονεί επί μισό αιώνα την Παιδεία και τον Πολιτισμό της Μεγαλονήσου.

Α) Μία βόλτα στην ΟΑΚ

Το παρόν Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα είναι μία περιήγηση στους χώρους της ΟΑΚ, μέσα από οπτικοακουστικό υλικό, αλλά και διά ζώσης ξενάγηση. Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές, θα ενημερωθούν για τη ζωή και το έργο της ΟΑΚ, για τις πολυποίκιλες δράσεις του Ιδρύματος, και, τέλος, για το μεγάλο γεγονός που διεξήχθη στην ΟΑΚ, η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της Ορθοδόξου Εκκλησίας (2016). Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα απευθύνεται σε όλες τις σχολικές Τάξεις του Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου και είναι γεμάτο εμπειρίες, δίδοντας νόημα στην προσφορά μας απέναντι στον συνάνθρωπο.

Υπεύθυνοι: Αργυρώ Λουλαδάκη / Ιωάννης Μουντογιαννάκης.

Διάρκεια: 45 λεπτά.

Β) Επίσκεψη στη Βιβλιοθήκη μας

Το παρόν Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα έχει ως στόχο οι μαθητές να ξεναγηθούν στη Βιβλιοθήκη του Ιδρύματος και να ενημερωθούν σχετικά με τη λειτουργία μίας Βιβλιοθήκης και ποιο είναι το αντικείμενο εργασίας ενός βιβλιοθηκονόμου. Οι μαθητές θα απασχοληθούν διαδραστικά με το επιτραπέζιο παιχνίδι «ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟΧΟΥΣ», το οποίο συμβάλλει στην κατανόηση των στόχων για τη βιώσιμη ανάπτυξη, το πώς αυτοί επηρεάζουν τη ζωή μας και τι μπορούμε να κάνουμε κάθε μέρα για να πετύχουμε τους 17 στόχους μέχρι το 2030. Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα απευθύνεται στις σχολικές Τάξεις Δημοτικού.

Υπεύθυνος: Ιωάννης Μουντογιαννάκης.

Διάρκεια: 45 λεπτά.

Γ) Το Ευλογον:  Ιστορικά μνημεία του Χριστιανισμού στο Νομό Χανίων

Το παρόν Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα αφορά στην παρουσίαση του Προγράμματος τοπικών ή εμβληματικών μνημείων του Χριστιανισμού με ιστορική σημασία στο Νομό Χανίων  ή του εξωτερικού (π.χ. Αγία Σοφία, Πανάγιος Τάφος)  στο πλαίσιο δράσης ”Το Εύλογον”. Στόχος του Προγράμματος είναι η παρουσίαση  εμβληματικών ιστορικών μνημείων του Χριστιανισμού και η ανάδειξη των χριστιανικών αξιών που σχετίζονται με αυτά. Οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ιστορία του Ιερού Ναού Μιχαήλ Αρχαγγέλου (Ροτόντα, Επισκοπή Κισσάμου) του 6ου αιώνα, ο οποίος είναι παλαιοχριστιανικός. Παράλληλα, θα γίνει αναφορά στο  Σπήλαιο του Αγίου  Ιωάννου του Ερημίτη στη Μαραθοκεφάλα της κοινότητας Σπηλιάς, καθώς και στην Ιερά Πατριαρχική Σταυροπηγιακή Μονή Παναγίας Γωνιάς στο Κολυμβάρι. Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα απευθύνεται  στις σχολικές Τάξεις του Γυμνασίου και Λυκείου και ζητείται από τους εκπαιδευτικούς να προετοιμάσουν τους μαθητές, ώστε να απαντήσουν στο ερώτημα: «Ποιες πληροφορίες αντλούμε από τα ιστορικά μνημεία του Χριστιανισμού σχετικά με την ιστορία ενός τόπου, τον πολιτισμό  και τη χριστιανική τέχνη;»

Υπεύθυνοι: Κωνσταντίνος Ζορμπάς / Αργυρώ Λουλαδάκη.

Διάρκεια: 50 λεπτά.

Δ) Προστατεύοντας και Δημιουργώντας… (σ)τον κόσμο

Το θέμα της Προστασίας του Φυσικού Περιβάλλοντος είναι εξέχουσας σημασίας για το μέλλον της ανθρωπότητας. Το οικολογικό πρόβλημα, όπως και κάθε άλλο πρόβλημα του ανθρώπου, οφείλει να αντιμετωπισθεί στη ρίζα του, η οποία δεν είναι άλλη από μία διαστρεβλωμένη συμπεριφορά του ιδίου απέναντι στο Φυσικό Περιβάλλον. Για να μπορέσει να αντιμετωπισθεί το μεγάλο πρόβλημα της κλιματικής κρίσης και της καταστροφής του φυσικού κόσμου πρέπει να αντικρίσουμε τον κόσμο ως «δώρο Θεού» προς τον άνθρωπο. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τις σύγχρονες οικολογικές προκλήσεις, να συζητήσουν για καλές περιβαλλοντικές πρακτικές(σχολείο, οικογένεια, κοινωνία), να περιηγηθούν σε οικολογικές γωνιές στην ΟΑΚ και να απολαύσουν τα καλντερίμια του Ιδρύματος αναζητώντας τη σημασία του σεβασμού στην Κτίση στην πράξη. Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα απευθύνεται στις σχολικές Τάξεις του Λυκείου.

Υπεύθυνοι: Αντώνης Καλογεράκης / Κωνσταντίνος Ζορμπάς.

Διάρκεια: 45 λεπτά.

Ε) Ατομικές και συλλογικές ιστορίες μνήμης: Ιστορικά μνημεία και μαρτυρικοί τόποι στην Κρήτη

Στο πλαίσιο του εορτασμού των ογδόντα χρόνων από τη λήξη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, το παρόν Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα αναδεικνύει τη σημασία ιστορικών μνημείων και τόπων στο Νομό Χανιών, που φανερώνουν τη ναζιστική θηριωδία. Στόχος του Προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση  των μαθητών  κυρίως των τελευταίων τάξεων του  Δημοτικού,  καθώς και του Γυμνασίου και Λυκείου σχετικά με τα δεινά του πολέμου και τη σημασία της ειρήνης. Το Πρόγραμμα περιλαμβάνει την παρουσίαση φωτογραφικού υλικού  και βίντεο  σχετικά με το Γερμανικό  κοιμητήριο στο Μάλεμε, καθώς και με τη σφαγή στο Κοντομαρί,  το μνημείο της Κανδάνου, χωριού που υπέστη τα αντίποινα των Γερμανών λόγω αντίστασης, τα χωριά Κακόπετρος και Κακοδίκι κ.ά. Με αφορμή την παρουσίαση του παραπάνω υλικού μπορεί να δοθεί η αφορμή να ακολουθήσει συζήτηση και βιωματικές δράσεις.  

Υπεύθυνοι: Αργυρώ Λουλαδάκη / Κωνσταντίνος Ζορμπάς.

Διάρκεια: 60 λεπτά.

ΣΤ) «Τα ενδύματα που μιλούν: Αναγνωρίζοντας τους Αγίους στις βυζαντινές Εικόνες»

Στη βυζαντινή Αγιογραφία, τα ενδύματα των Αγίων δεν είναι απλώς στολίδια, λειτουργούν ως οπτικά «σήματα» που αποκαλύπτουν την ταυτότητα, το αξίωμα ή το βίο του κάθε Αγίου. Η τέχνη της Αγιογραφίας χρησιμοποιεί συγκεκριμένα χρώματα, τύπους ρούχων και αξεσουάρ για να διαφοροποιεί τους Μάρτυρες, τους Ασκητές, τους Ιεράρχες ή τους βασιλείς Αγίους. Οι μαθητές μελετώντας προσεκτικά τα ενδύματα των Αγίων στις Εικόνες, θα αναγνωρίσουν την κοινωνική, πνευματική και μαρτυρική ταυτότητα των Αγίων, ακόμα και χωρίς επιγραφή. Τα ενδύματα στην Αγιογραφία γίνονται έτσι ένα πολύτιμο εργαλείο αναγνώρισης και ερμηνείας. Στη συνέχεια θα σχεδιάσουν την μορφή Αγγέλου, υπό την καθοδήγηση της Υπεύθυνης του Εργαστηρίου Αγιογραφίας, Κωνσταντίνας Στεφανάκη.

Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, απευθύνεται σε όλες τις Σχολικές Τάξεις του Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου και είναι γεμάτο εμπειρίες και γνώση.

Οι μαθητές θα πρέπει να έχουν μαζί τους: Χαρτί Α3, μολύβι και γόμμα.

Υπεύθυνοι: Κωνσταντίνα Στεφανάκη (Εργαστήρι Αγιογραφίας της ΟΑΚ) / Κωνσταντίνος Ζορμπάς.

Διάρκεια: 1 ώρα και 20 λεπτά.

Ζ) Φιλοσοφία και Ορθόδοξη Χριστιανική θρησκεία: μια διαρκής σχέση

Το παρόν Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στοχεύει στη διερεύνηση των αλληλεπιδράσεων μεταξύ φιλοσοφικών διδασκαλιών και της ορθόδοξης χριστιανικής πίστης καθώς και στην κατανόηση από τους μαθητές των κοινών τους αξιών, αλλά και των διαφορών τους. Από τα πρώτα χριστιανικά χρόνια η Φιλοσοφία και η Ορθόδοξη Χριστιανική παράδοση συμπορεύονται και αλληλοεπηρεάζονται. Στο πλαίσιο του Προγράμματος θα γίνει αναφορά σε παλαιότερους και σύγχρονους ορθόδοξους στοχαστές που συνδυάζουν στο έργο  τους  φιλοσοφία και θεολογία, όπως ο Μέγας Βασίλειος, ο Ιερός Χρυσόστομος αλλά και σύγχρονοι Άγιοι. Θα προβληθούν, επίσης, σύντομης διάρκειας βίντεο σχετικά με το θέμα και θα τεθούν ερωτήματα στους μαθητές με στόχο την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και του προβληματισμού τους σχετικά με τη συνεργασία γνώσης και πίστης για την αναζήτηση της αλήθειας. Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές Λυκείου.

Υπεύθυνοι: Αργυρώ Λουλαδάκη / Κωνσταντίνος Ζορμπάς.

Διάρκεια: 60 λεπτά.

Η)  Χριστιανισμός και Νεοελληνική ποίηση: Μια διαχρονική σχέση

Το παρόν Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στοχεύει στην επαφή των μαθητών με έργα Νεοελλήνων ποιητών που αποτυπώνουν το θρησκευτικό συναίσθημα.  Στο πλαίσιο του Προγράμματος οι μαθητές καλούνται να αναγνωρίσουν τη σχέση νεοελληνικής ποίησης και θρησκείας. Στόχος είναι οι μαθητές να εντοπίσουν σύμβολα και χριστιανικά θεματικά μοτίβα σε επιλεγμένα ποιητικά κείμενα νεοελλήνων ποιητών και να εκφράσουν τις απόψεις τους σχετικά με τον τρόπο που αυτά αφομοιώνονται στον ποιητικό λόγο. Επιπλέον, επιστρατεύοντας τη δημιουργική γραφή θα ζητηθεί από τους μαθητές να δημιουργήσουν οι ίδιοι ένα σύντομο συμβολικό ποίημα. Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.

Υπεύθυνοι: Αργυρώ Λουλαδάκη / Ιωάννης Μουντογιαννάκης.

Διάρκεια: 60 λεπτά.

Θ) Τραγουδώντας μαθαίνω για την Φύση. Μαθαίνοντας τραγουδώ για την Φύση

Η δράση υλοποιείται με επιχορήγηση και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού στο πλαίσιο του Προγράμματος για δράσεις Μουσείων Συλλογών Νεότερου Πολιτισμού 2025. Πρόκειται για μία μουσειακή δράση, η οποία εκτείνεται τόσο εντός του Μουσείου, όσο και στο ευρύτερο εξωτερικό περιβάλλοντα χώρο της Ακαδημίας, ο οποίος αποτελεί φυσική προέκταση του ίδιου του Μουσείου – με τα πέτρινα καλντερίμια, τον βοτανικό κή πο και τα λουλούδια. Η δράση προωθεί την ενεργή συμμετοχή όλων των παιδιών, αλλά και ειδικών ομάδων. Σημαντικούς παράγοντες του προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος αποτελεί η χρήση διαφόρων Τεχνών, όπως η μουσική, ο χορός, η αφήγηση παραμυθιών και εικαστικές τέχνες για την καλύτερη ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με την χλωρίδα του τόπου τους. Σκαρφιζόμαστε στιχάκια, περπατάμε στα πέτρινα καλντερίμια της περιοχής, αφηγούμαστε παραμύθια των προγόνων μας και στήνουμε γλέντι ανθοστόλιστο και μυρωδάτο.

Υπεύθυνος: Δημήτρης Κολλίντζας.          

Διάρκεια: 60 λεπτά.

Ι) Ορθόδοξη Χριστιανική Νηστεία και παραδοσιακή Κρητική Γαστρονομία: η μαγεία της γαστρονομικής απλότητας

Το παρόν Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα εντάσσεται στο πλαίσιο  ανάδειξης της Κρήτης ως Ευρωπαϊκή Περιφέρεια Γαστρονομίας για το 2026 και παρουσιάζει τη σχέση ανάμεσα στην Ορθόδοξη Χριστιανική Νηστεία και την  παραδοσιακή Κρητική Γαστρονομία.

 Στόχοι του Προγράμματος είναι: Να εξοικειωθούν οι μαθητές με την Κρητική παραδοσιακή διατροφή, να πληροφορηθούν για τις διατροφικές συνήθειες σε σχέση με προηγούμενες γενιές, να καταλάβουν ότι η σωστή κατανάλωση και διαχείριση των ζωικών τροφίμων έχει απίστευτα οφέλη για το περιβάλλον και κατά συνέπεια για την υγεία μας (εξοικονόμηση νερού, περισσότερο πράσινο, λιγότερο μεθάνιο και φυσικά ζωικά τρόφιμα χωρίς ορμόνες) και να συνειδητοποιήσουν τα οφέλη της Νηστείας, όπως η πειθαρχία, η αυτοσυγκράτηση και η φιλανθρωπία. Στο τέλος οι μαθητές  θα γευτούν κρητικές λιχουδιές.

Υπεύθυνοι:  Κωνσταντίνος Ζορμπάς / Αργυρώ Λουλαδάκη.

Διάρκεια: 45 λεπτά.

Κ) Πως φαντάζομαι την Κρήτη μετά από 30 χρόνια;

 Το εν λόγω Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα αναφέρεται στη μετακίνηση των πληθυσμών, των πολιτισμών και των ιδεών λόγω των πολέμων, της κλιματικής αλλαγής, της κοινωνικοπολιτικής κατάστασης, κ.ά. Το δημογραφικό και οικονομικό καθεστώς εντείνουν τη άλυτα και γριφώδη ζητήματα που διαμορφώνουν τον κόσμο ως «χώρο ροών», αλλά συνδεδεμένο και με την Κρήτη μας. Ποιος αλλαγές μπορούμε να δούμε στο μέλλον; Καλούμε τους μαθητές με καλλιτεχνικά ενδιαφέροντα να ετοιμάσουν έργα, τα οποία στο τέλος της σχολικής χρονιάς θα εκτεθούν παράλληλα με ένα μαθητικό Συνέδριο, με κεντρικό θέμα: «Πως φαντάζομαι την Κρήτη μετά από 30 χρόνια;».  Ζητούμενο να βρεθούν τα στοιχεία που ενώνουν την ανθρωπότητα και η σύνθεση ενός χώρου κοινότητας, επικοινωνίας και συνάντησης.

Υπεύθυνοι: Κωνσταντίνος Ζορμπάς / Αργυρώ Λουλαδάκη.

Διάρκεια: 45 λεπτά.

Λ) Μίκης Θεοδωράκης και Μάνος Χατζιδάκις: Μελοποιημένη ποίηση

Με αφορμή τα εκατό χρόνια από τη γέννηση του Μίκη Θεοδωράκη (1925-2021) και του Μάνου Χατζιδάκι (1925-1994), η  ΟΑΚ συνεχίζει και τη νέα σχολική χρονιά να  πραγματοποιεί ειδικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα με θέμα μελοποιημένη ποίηση από το Μίκη Θεοδωράκη  και το Μάνο Χατζιδάκι.   Στο πλαίσιο του Προγράμματος θα δοθεί η ευκαιρία στους μαθητές να παρακολουθήσουν οπτικοακουστικό υλικό από την μελοποιημένη ποίηση των δύο συνθετών και θα έχουν την  ευκαιρία να συζητήσουν σχετικά με τη θεματολογία των τραγουδιών και τη σχέση της με την κοινωνική και πολιτική πραγματικότητα της εποχής καθώς και τα διαχρονικά τους μηνύματα. Το παρόν Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές των τάξεων του Γυμνασίου και του Λυκείου και βασίζεται στον λόγο και τη μουσική.

Υπεύθυνοι: Αργυρώ Λουλαδάκη / Ιωάννης Μουντογιαννάκης.

Διάρκεια: 60 λεπτά.

Μ) Βιβλικός Λόγος και Οικολογία

 Το παρόν Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα εστιάζει στη σχέση μεταξύ χριστιανισμού και φυσικού περιβάλλοντος. Στόχος είναι η ανάγνωση και η αξιοποίηση κειμένων της Αγίας Γραφής, τα οποία φανερώνουν την οργανική σχέση ανθρώπου και φύσης (π.χ. η Παραβολή του Καλού Σπορέα από την Καινή Διαθήκη ή η Παραβολή του Ασώτου), ώστε οι μαθητές να καλλιεργήσουν την αγάπη και το σεβασμό για το περιβάλλον και να αναπτύξουν οικολογική συνείδηση. Στο πλαίσιο του Προγράμματος θα πραγματοποιηθεί ένας συνδυασμός οικολογικών και θεολογικών δραστηριοτήτων. Ειδικότερα, θα χρησιμοποιηθεί οπτικοακουστικό υλικό και θα πραγματοποιηθεί διαλογική συζήτηση με τους μαθητές, σχετικά με τα σύγχρονα οικολογικά προβλήματα, όπως η ρύπανση και η κλιματική αλλαγή αλλά και τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να συμβάλλουμε στην προστασία του περιβάλλοντος. Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου.

Υπεύθυνοι: Κωνσταντίνος Ζορμπάς / Αργυρώ Λουλαδάκη.        

Διάρκεια: 45 λεπτά.

Οι επισκέψεις στην ΟΑΚ αφορούν ολιγομελή τμήματα (20 μαθητές) και θα χωρίζονται σε μικρότερες ομάδες, όπου είναι απαραίτητο.

Για δηλώσεις συμμετοχής στα προτεινόμενα Εκπαιδευτικά Προγράμματα μπορείτε να επικοινωνείτε με την υπεύθυνη των Προγραμμάτων της ΟΑΚ κα Αργυρώ Λουλαδάκη.

Στοιχεία Επικοινωνίας: Τηλ.: 2824022245 – E mail: [email protected].

Απονομή Διδακτορικού στον Επιστημονικό Συνεργάτη της ΟΑΚ, Αντώνιο Καλογεράκη

     Απονεμήθηκε στον Αντώνιο Καλογεράκη, Επιστημονικό Συνεργάτη της Ορθοδόξου Ακαδημίας Κρήτης (ΟΑΚ) και Υπεύθυνο του Ινστιτούτου Θεολογίας και Οικολογίας – Παράρτημα της ΟΑΚ, ο τίτλος του Διδάκτορος από το Πανεπιστήμιο του Lancaster (Ηνωμένο Βασίλειο), συνεχίζοντας τα ακαδημαϊκά του επιτεύγματα μετά το Μεταπτυχιακό του με υποτροφία από το Πανεπιστήμιο του Calgary (Καναδά) και το Πτυχίο του με Άριστα από το Πολυτεχνείο Κρήτης.

      Η πρωτότυπη διδακτορική διατριβή του κ. Καλογεράκη, με τίτλο: “Life cycle sustainability assessment of local renewable energy systems using fuzzy logic”, αποτελεί μια πρωτοποριακή συμβολή στη διεθνή διεπιστημονική μελέτη των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, συνδυάζοντας περιβαλλοντική, κοινωνική, οικονομική και ηθική διάσταση. Η μελέτη κατέληξε στην ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου πλαισίου αξιολόγησης της βιωσιμότητας αποκεντρωμένων συστημάτων ενέργειας, το οποίο συνδυάζει: α) τη διαμόρφωση ρεαλιστικών σεναρίων, β) την περιβαλλοντική και κοινωνικοοικονομική ανάλυση κύκλου ζωής και γ) τη χρήση fuzzy logic για μια συνολική αποτίμηση βιωσιμότητας.

      Η καινοτομία της έρευνας επικεντρώνεται στο μοντέλο iCumbRIA, που αναπτύχθηκε ειδικά στο πλαίσιο της διατριβής και το οποίο ενσωματώνει πραγματικά δεδομένα, επιτρέποντας τον συνδυασμό LCSA και fuzzy logic. Ο διεπιστημονικός χαρακτήρας και η πρωτοποριακή μεθοδολογία του μοντέλου το καθιστούν εργαλείο καίριας σημασίας για τη λήψη αποφάσεων σε επίπεδο ηθικής θεώρησης, πολιτικής ανάλυσης και διεθνούς διπλωματικού διαλόγου σχετικά με τα θέματα περιβάλλοντος και αειφορίας. Σημειωτέον, ότι για τη διδακτορική του διατριβή ο κ. Καλογεράκης έλαβε υποτροφία από το Energy Coast Campus Project (ECCP) του Ηνωμένου Βασίλειου και έχει προσκληθεί να συμμετέχει ως κεντρικός ομιλητής σε διεθνή Συνέδρια για να παρουσιάσει την έρευνά του.

Σχετικά άρθρα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ