Τα «Πατριαρχικά Μουσικά Αρχεία» που εκδόθηκαν από το Κέντρον Ερευνών και Εκδόσεων, σε επιμέλεια Μανόλη Κ. Χατζηγιακουμή, είναι ζωντανές (ερασιτεχνικές) ηχογραφήσεις, οι οποίες έχουν πραγματοποιηθεί κυρίως στον Πατριαρχικό Ναό, και σε ορισμένους άλλους Ενοριακούς της ευρύτερης Κωνσταντινούπολης.
Η συγκεκριμένη επιλογή έχει γίνει από ένα μεγαλύτερο σε όγκο ηχογραφημένο υλικό με βάση κριτήρια ιστορικά, ψαλτικά, λειτουργικά, ακόμη και τεχνικά (ο σχετικά καλός ήχος). Από το σύνολο των δεκαπέντε αυτών δίσκων, ο πρώτος (CD 1o) περιέχει μέλη από Ακολουθίες σε ενοριακούς ναούς (στο Σκούταρι και στο Μπεσίκτας), οι επόμενοι δέκα (CD 2ο-11ο) μέλη από Ακολουθίες αποκλειστικά στον Πατριαρχικό ναό, και οι υπόλοιποι τέσσερεις μέλη από εξω-λειτουργικές ηχογραφήσεις, ένας (CD 12o) με μονωδιακά του Πρίγγου, δύο (CD 13ο-14ο) με μονωδιακά επίσης του Στανίτσα, και ένας (CD 15ο) με χορωδιακά από εκδηλώσεις σε Αίθουσες του Συνδέσμου Μουσικοφίλων Πέραν.
Στο cd 13 περιλαμβάνονται στοχευμένες ηχογραφήσεις που πραγματοποιήθηκαν στον Ιερό Ναό Εισοδίων της Θεοτόκου στο Πέραν, το καλοκαίρι του 1961, από τον Κωνσταντίνο Μήλλα.
Εδώ αναρτούμε από τις Καταβασίες Χριστουγέννων τις Ωδές α΄ και ε΄ (Χριστός γεννάται – Θεός ων ειρήνης, ήχος α’) και μία από τις ιαμβικές καταβασίες της εορτής (Τω παντάνακτος ήχος α΄, Ωδή ζ΄).
«Οι ηχογραφήσεις αυτές του Στανίτσα είναι μοναδικής ιστορικής σημασίας. Τα είδη των μελών που ψάλλονται, κυρίως ο τρόπος που ψάλλονται, και η συγκυρία της καλής ηχητικής απόδοσης (για τα δεδομένα του χώρου και της εποχής), καθώς εδώ χρησιμοποιείται το πρωτότυπο υλικό της ηχογράφησης. Ένα πραγματικό μνημείο της εν γένει πατριαρχικής ψαλτικής παράδοσης και του μεγάλου αυτού ηδύφωνου στυλίστα.», σημειώνει ο Μανόλης Χατζηγιακουμής.